مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش غبارروبی و عطر افشانی شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۴ کد : ۱۲۸۴ رویدادها
تعداد بازدید:۴۹۹

 

 

همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش روز دوشنبه  با حضور دانشگاهیان دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور و مسئولین شهرستان تفرش غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش  در این آیین هدف از اجرای این برنامه را ارج نهادن به خون پاک شهدا و تجدید میثاق و پیمان دوباره با شهدا عنوان کرد.

 

دکتر "محمد حبیبی" افزود: اتفاقی که امام خمینی (ره) در طی سال‌های ۵۷-۴۲ در ایران رقم زد گفتمانی با مؤلفه‌های خاص بود که توانست قلب مردم ایران را تسخیر نماید.

 

وی بابیان این‌که مردم ایران بدون هیچ چشمداشت و سهم خواهی مقدمات تغییر حکومت شاهنشاهی را در پرتو عمل به گفتمان امام فراهم نمودند ادامه داد: امروز نیز مردم ایران ضمن حرکت نمودن درراه امام و ولایت به مبانی و تئوری‌های گفتمان امام پایبند بوده و برای تحقق تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش می‌نمایند.

 

فرمانده پایگاه اداری شهید چمران دانشگاه تفرش نیز در این مراسم نیز گفت: شعار انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه و پیاده شدن اسلام ناب محمدی در جامعه بود و امام خمینی (ره) به دنبال استقرار اسلام ناب محمدی نه اسلام لیبرال در جامعه و جمهوری اسلامی ایران بود.

 

اسماعیل یعقوبی فر بابیان این‌که دشمن با دروغ‌پراکنی به دنبال جدایی دین از حکومت و رواج اسلام لیبرالی در جامعه است افزود: ملت ایران نیز باید با بصیرت دینی، انقلابی گری توطئه دشمنان نظام را خنثی نمایند.

 

گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و گرامیداشت بیستم بهمن‌ماه سالروز عملیات والفجر ۸ از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که به همت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش برگزار گردید.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح الله دواتگری

 

 

 


 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۸ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :