آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۹ کد : ۳۵۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۱۱
آیین دانش آموختگی ۱۲۴ دانش آموخته دانشگاه تفرش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیراین دانشگاه برگزار شد.
آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی،رئیس اسبق دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: حضور در جمع شما دانش آموختگان دانشگاه تفرش یادآوری خاطره انگیز برای من بود که خاطرات خدمت در این دانشگاه را برای من یادآوری کرد.

دکتر "پرویز نورپناه"با بیان تلاش های صورت گرفته برای تاسیس دانشگاه تفرشدر سالیان گذشته افزود: این دانشگاه فارغ التحصیلان درخشانی را تقدیم جامعه نموده و از اساتید توانمندی برخوردار می باشد که در راه توسعه این دانشگاه از هیچ کوششی فروگذار نمی باشند.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به خانواده دانش آموختگان گفت:حضور دکتر نورپناه رئیس اسبق دانشگاه تفرش در این مراسم افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاهی تفرش است.

دکتر "حمیدرضا صبا" با بیان این که توسعه دانشگاه تفرش در زمان مدیریت دکتر نورپناه محقق گردید افزود:31 سال از تاسیس دانشگاه تفرش می گذرد و این دانشگاه درطول این ایام از هیچ کوشش و تلاشی در راه تربیت نسل علمی کشور فروگذار نبوده است.

وی ادامه داد: تاسیس جامعه فارغ التحصیلان و برگزاری دورهمی و جلسات مستمر با فارغ التحصیلان به منظور ارتباط با دانشگاه ضروری است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:شما دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی از یک فضای تئوری و آزمایشگاهی وارد فضای صنعتی و عملی می شوید.

حجت الاسلام دکتر "مهدی قاضی زاده"افزود: فارغ التحصیلی به این معنا است که مهارت هایی که در کنار اساتید فرا گرفته اید وبه صورت آزمایشگاهی و تئوری است باید به مهارت عملی، صنعت و تولید  و کمک به عرصه تولید و ارزش افزوده ای در تولید برسد.

وی با بیان این که یکی از راهکارها، ورود فارغ التحصیلان دانشگاهی در عرصه شرکت های حقوقی است ادامه داد: ورود فارغ التحصیلان در عرصهشرکت های حقوقی رونق عرصه کار، تولید و اشتغال و اثر بخشی کارهای جمعی و تحقق کارهای بین البخشی توسط فارغ التحصیلان به عنوان سرمایه های ملی کشور را به دنبال دارد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: ماموریت جدید دانشگاه ها در کنار فعالیت آموزشی ، کارآفرینی است.

دکتر "اسماعیل نظری" با بیان این که دانشگاه کارآفرین دانشگاهی است که در مقابل جامعه خود بی مسئولیت نمی باشد افزود:در این راستا یکی از مسائلی که باید دانشگاه ها به آن توجه خاص نمایند ارتباط با صنعت است .

وی ادامه داد:جامعه فارغ التحصیلان باید در دانشگاه شکل بگیرد و ارتباط با صنعت فعال بشودوفارغ التحصیلان ما در باید در این مورد نقش ایفا نمایند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: فارغ التحصیلان باید ارتباط خود را با دانشگاه حفظ نموده و دانشگاه نیز تلاش نماید تا از تلاش و کارآمدی فارغ التحصیلان در بحث ارتباط با صنعت استفاده نماید.

 قرائت سوگندنامه، اجرای موسیقی سنتی و تقدیر ازسه دانش آموخته دانشگاه تفرش که به دانش فنی ساخت تجهیزات آزمایشگاهی برق دست یافته اند و تقدیر از دانش آموختگان از مهمترین برنامه های جانبی این نشست  بود که به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و روابط عمومی  دانشگاه تفرش برگزار گردید.

 

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۳۹۷

( ۶ )

نظر شما :