رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه خبر داد:

راه اندازی تور مجازی دانشگاه تفرش

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۵ کد : ۶۱۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۴۰
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه تفرش از راه اندازی نسخه دمو تور مجازی با هدف آشنایی بیشتر عموم بازدیدکنندگان از این دانشگاه خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سمیه هدایتی با اعلام این خبر افزود: تور مجازی با استفاده از تکنولوژی ویژه تهیه شده و این امکان فراهم شده است تا بازدید کننده از طریق سایت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه از محیط و فضای دانشگاه بازدید کرده و در صورت نیاز بتواند از داخل ساختمان‌ ها و آزمایشگاه ‌ها بازدید کند.

 وی افزود: تور مجازی دانشگاه تفرش سه زبانه بوده (فارسی، انگلیسی وعربی) و متشکل از 32 تصویر کروی و نیمه کروی و گالری تصاویر می باشد که در این سامانه امکان بازدید از خیابان های اصلی و ساختمان های دانشگاه وجود دارد، همچنین سعی شده به بازدید کننده امکان حرکت و مشاهده مسیرهای اصلی داده شود، بازدید کننده می تواند با استفاده از ابزارهای موجود در صفحه ضمن چرخش جهت دید کاربر، بزرگنمایی و کوچک نمایی و همچنین نقشه کلیدی را مشاهده کند.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه تفرش با بیان اینکه در فاز  های بعدی تور مجازی سه زبانه خواهد شد ادامه داد: برخلاف بیشتر تورهای مجازی که بر پایه adobe flash طراحی می‌شوند این تور مجازی با  زبان برنامه نویسی  HTML5 طراحی شده که از نظر سرعت و امنیت به مراتب بالاتر است و موقعیت جهانی تک تک عکس ها در این تور لحاظ گردیده است.

هدایتی اظهار کرد: هر بخش این تور مجازی دارای پنجره توضیحات که مراجعان می‌توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نموده و به راحتی با امکانات آموزشی و پژوهشی، دانشکده‌ ها، آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، امکانات رفاهی (خوابگاه، امکانات ورزشی و غیره) به طور کامل آشنا شوند.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه تفرش در پایان از حمایت و توجه ریاست محترم دانشگاه در راه اندازی تور مجازی تشکر و قدردانی نمود.

 

علاقمندان برای استفاده از تور مجازی می توانند در این قسمت کلیک کنند

آخرین ویرایش۱۸ آبان ۱۴۰۰

( ۲۰ )

نظر شما :