روابط عمومی دانشگاه تفرش سه رتبه برترجشنواره روابط عمومی های دانشگاه های منطقه ۴ کشور را کسب نمود

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷ کد : ۵۱۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۵۳
روابط عمومی دانشگاه تفرش سه رتبه برتر اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۴ کشور را کسب نمود.
روابط عمومی دانشگاه تفرش سه رتبه برترجشنواره روابط عمومی های دانشگاه های منطقه ۴ کشور را کسب نمود

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۴ کشور  که روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم ، هیات رئیسه دانشگاه  بین المللی امام خمینی (ه) و مدیران روابط عمومی در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار گردید، مدیر روابط عمومی دانشگاه تفرش از سوی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

کسب مقام اول در بخش مدیریت سبز،کسب مقام دوم در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه و کسب عنوان  شایسته تقدیر در بخش مسئولیت اجتماعی از مقام های کسب شده توسط روابط عمومی دانشگاه تفرش در این جشنواره است.

لازم به ذکر است کسب رتبه اول در بخش های "اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه"،  "انتشارات" و مقام دوم در بخش مصاحبه نیز در سه دوره جشنواره تجلیل ازروابط عمومی های برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تقدیر از سوی وزیر وقت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بخشی از موفقیت‌های کسب شده توسط روابط عمومی دانشگاه تفرش تاکنون است .

 

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۳۹۸

( ۵ )

نظر شما :